Luottamusmiehen täydennysvaali 8/2020

8.8.2020

Cecilia Holmén on päivämäärällä 9.8.2020 eronnut tehtävästään luottamusmiehenä. Tehy ao134:n hallitus järjestää täydennysvaalin seuraavalla aikataululla:

Luottamusmiesvaalissa vaalikelpoinen on Tehyn ammattiosaston 134:n jäsen, joka on palvelusuhteessa kuukautta ennen ehdokasasettelun päättymistä. Äänioikeutettuja ovat ammattiosasto 134:n jäsenet, jotka ovat äänestysaikana virka- tai työsuhteessa. Vaaliluettelon ja oman äänestyskelpoisuutensa tarkistaminen korona-tilanteesta johtuen on mahdollista sähköpostitse. Luettelon voi tarkistaa aikavälillä 11.-14.8.2020 pääluottamusmies Carola Ekrothilta. Carola.ekroth@hus.fi

Mahdolliset moitteet tulee toimittaa ammattiosaston puheenjohtajalle / vaalilautakunnan puheenjohtajalle Marianne Bruce-Suomelalle 17.8.2020 klo 15 mennessä sähköpostitse. Marianne.bruce-suomela@hus.fi

Vaalilautakunta kokoontuu 17.8.2020 klo 15.05 käsitelläkseen mahdolliset moitteet.

Ehdokasasettelu tapahtuu 18.8. klo 8 - 31.8. klo 15 välisenä aikana. Ehdokasasettelukaavakkeita saa Catharina Grönqvistiltä (os3) sekä Marianne Bruce-Suomelalta (os2).

31.8. klo 15.01 Vaalilautakunta kokoontuu todetakseen tuleeko vaalit vai onko syntynyt sopuvaali.

Mikäli vaali toteutuu, pidetään äänestys päivämäärällä 2.9.2020 klo 9-16. Paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Vaalilautakunta:

Marianne Bruce-Suomela