Tapahtumat

Ammattiosasto tarjoaa kevätkaudella jäsenilleen mahdollisuuden osallistua erilaisiin virkistystapahtumiin omavastuuhinnalla. Tapahtumiin pääset ilmoittautumaan alapuolella olevilla lomakkeilla. Voit ilmoittautua yhteen tai useampaan tapahtumaan.

Paikkoja on rajoitettu määrä ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli kaikki paikat on jo täytetty, ei ilmoittautumislomaketta ole ko. tapahtuman osalta käytettävissä. Voit käydä tällä sivulla myöhemmin uudelleen, lomake avautuu, mikäli tulee peruutuksia.

Onnistuneen ilmoittautumisen yhteydessä tulee maksaa kunkin tapahtuman tiedoissa mainittu omavastuumaksu. Ohjeet maksamiseen saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteseen ilmoittautumisen jälkeen. Lopullinen vahvistus saapumisohjeineen lähetetään, kun ammattiosasto on vastaanottanut maksun.

HUOMIO! Tarkista myös sähköpostin roskapostikansio, mikäli et saa vahvistusta kohtuullisessa ajassa maksun jälkeen. Tarvittaessa voit olla yhteydessä Heikkiin (heikisto2@gmail.com).

Ilmoittautumisen yhteydessä maksettua omavastuumaksua ei palauteta, mikäli et pääse osallistumaan tapahtumaan. Esteen sattuessa voit itse tarjota paikkaasi toiselle ammattiosaston jäsenelle. Ilmoitathan kuitenkin joka tapauksessa muutoksesta / peruutuksesta sähköpostitse (heikisto2@gmail.com), jotta voimme sitten tarvittaessa tarjota paikkaa jonossa olevalle.

Kevään 2024 virkistystapahtumat (päivitetty 4.4.2024)

Hemmottelu- ja rentotusilta Porvoon joogastudiolla

Tiistaina 7.5.2024 klo 19.00 (omavastuu 5€)

Tunnilla rauhoitetaan keho ja mieli kokonaisvaltaisesti. Tunti päättyy loppurentoutukseen, jossa meditatiivinen äänimaailma johdattaa osallistujan syvään rentouttavaan tilaan. Tunnin päätteeksi voi haluetssaan nauttia kupposen teetä.

Paikkoja: 17

Tutustumista jousiammuntaan Vessöössä.

Tiistaina 14.5.2024 klo 17.00 (omavastuu 5€)

Tule mukaan tutustumaan jousiammunnan saloihin. Ammunnat suoritetaan kahdessa ryhmässä. Toisen ryhmän ampuessa toisella ryhmällä mahdollisuus nauttia virvokkeita.

Paikkoja: 9

Tutustumista jousiammuntaan Vessöössä.

Tiistaina 21.5.2024 klo 17.00 (omavastuu 5€)

Paikkoja: 9

Kesäkukkaistutuskurssi Porvoon kukkatalolla

Tiistaina 11.6.2024 klo 17.00 (omavastuu 15€)

Tämän tapahtuman ilmoittautuminen on täynnä. Mikäli peruutuksia tulee, avautuu ilmoittautuminen uudestaan tällä sivulla, joten käy myöhemmin tarkistamassa tilanne uudelleen.

Hallituksen kokoukset

Ammattiosaston hallitus kokoontuu kevät- ja syyskaudella noin kerran kuukaudessa. Kokoukset järjestetään Teamsilla, ellei tapahtuman yhteydessä ole toisin mainittu.

Ammattiosaston sääntömääräiset kokoukset

Sääntömääräinen kokous järjestetään kaksi kertaa vuodessa ja kutsu näihin kokouksiin lähetetään kaikille jäsenille sähköpostilla. Kokouksiin ilmoittaudutaan tämän tapahtumasivun kautta. Ilmoittautumislomake on auki kutsussa ilmoitetetulla aikavälillä.

Muut tapahtumat

Kokousten lisäksi ammattiosasto järjestää muita tapahtumia, kuten esimerkiksi erilaisia koulutus- ja virkistystapahtumia. Ilmoittautuminen tapahtumiin tämän tapahtumasivun kautta.