Ammattiosaston hallituksen varajäsenen täydennysvaali 2020

20.10.2020

Ammattiosaston hallitusta täydennetään vaalissa yhdellä (1) varajäsenellä.

Vaalikelpoinen on Tehyn ammattiosaston 134:n jäsen, joka on palvelusuhteessa kuukautta ennen ehdokasasettelun päättymistä. Äänioikeutettuja ovat ammattiosasto 134:n jäsenet, jotka ovat äänestysaikana virka- tai työsuhteessa. Vaaliluettelon ja oman äänestyskelpoisuutensa tarkistaminen on korona-tilanteesta johtuen mahdollista sähköpostitse. Luettelon voi tarkistaa aikavälillä 21.-27.10.2020 pääluottamusmies Carola Ekrothilta. Carola.ekroth@hus.fi

Mahdolliset moitteet tulee toimittaa ammattiosaston puheenjohtajalle / vaalilautakunnan puheenjohtajalle Marianne Bruce-Suomelalle 27.10.2020 klo 15 mennessä sähköpostitse. Marianne.bruce-suomela@hus.fi

Vaalilautakunta kokoontuu 27.10.2020 klo 15.05 käsitelläkseen mahdolliset moitteet.

Ehdokasasettelu tapahtuu 28.10. klo 8 - 10.11. klo 15 välisenä aikana. Ehdokasasettelukaavakkeita saa Katja Pendolinilta (päivystys) sekä Marianne Bruce-Suomelalta (os2).

10.11. klo 15.10 Vaalilautakunta kokoontuu todetakseen tuleeko vaalit vai onko syntynyt sopuvaali.

Mikäli vaali toteutuu, pidetään äänestys ammattiosaston sääntömääräisessä syyskokouksessa päivämäärällä 25.11.2020 klo 18. Teams-kokous.

Vaalilautakunta:

pj Marianne Bruce-Suomela