Ammattiosaston hallituksen varajäsenen täydennysvaali 2021 (Tiedotetta päivitetty 23.9.)

21.9.2021

Ammattiosaston hallitusta täydennetään vaalissa yhdellä (1) varajäsenellä.

Vaalikelpoinen on Tehyn ammattiosaston 134:n jäsen. Äänioikeutettuja ovat ammattiosasto 134:n jäsenet. Vaaliluettelon ja oman äänestyskelpoisuutensa tarkistaminen on koronatilanteesta johtuen mahdollista sähköpostitse. Luettelon voi tarkistaa aikavälillä 11.-18.10.2021 (ad klo 15.00) pääluottamusmies Carola Ekrothilta. Carola.ekroth@hus.fi

Mahdolliset moitteet tulee toimittaa ammattiosaston puheenjohtajalle / vaalilautakunnan puheenjohtajalle Marianne Bruce-Suomelalle 19.10.2021 klo 9 mennessä sähköpostitse. Marianne.bruce-suomela@hus.fi

Vaalilautakunta kokoontuu 19.10.2021 klo 10.00 käsitelläkseen mahdolliset moitteet.

Ehdokasasettelu tapahtuu 20.10. klo 8 - 3.11. klo 15 välisenä aikana. Ehdokasasettelukaavakkeita saa Heikki Tuomistolta (hoitotyön palvelut, b-talo) sekä Marianne Bruce-Suomelalta (os2). Halutessasi voit asettua ehdokkaaksi myös sähköpostitse. Tällöin viestissä tulee olla mukana kaikki ehdokasasiakirjan edellyttämät tiedot: Nimi, henkilötunnus, jäsennumero, työpaikka, virka/toimi, puhelin sekä sähköpostiosoite. Sähköpostitse ilmoittaudut ehdokkaaksi lähettämällä viestin Marianne Bruce-Suomelalle osoitteeseen Marianne.bruce-suomela@hus.fi.

3.11. klo 15.10 Vaalilautakunta kokoontuu todetakseen, tuleeko vaalit vai onko syntynyt sopuvaali.

Mikäli vaali toteutuu, pidetään äänestys ammattiosaston sääntömääräisessä syyskokouksessa päivämäärällä 16.11.2021 klo 18. Teams-kokous.

Vaalilautakunta:

pj Marianne Bruce-Suomela

Carola Ekroth

Katja Pendolin

Korjattu 23.9. Alkuperäisessä tiedotteessa mainitaan virheellisesti, että vaalikelpoisia ovat  ao 134 jäsenet, jotka on palvelussuhteessa kuukautta ennen ehdokasasettelun päättymistä. Tässä kohdin aikaraja ei päde, vaan ammattiosaston jäsenyys riittää.